close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חריטה על עץ בטכנולוגיית לייזר

מערכת שורשיג אדר ב, תשעו23/03/2016

חריטה בלייזר נועדה לצרכים אמנותיים ומספקת מענה מושלם ליצירת מוצרי קידום מכירות ומזכרות לאירועים

תגיות:
חריטה בעץ
צילום: יח"צ האתר

חריטה באמצעות טכנולוגיית לייזר מתאימה במיוחד לעץ, ומיועדת למגוון רחב של שימושים ויישומים. ניתן לחרוט על מגוון סוגי עצים ולבידים, לדוגמה מייפל, איפאה, אלון, MDF, לביד צפצפה, פורניר ועוד. החריטה בטכנולוגיית לייזר מאפשר להשיג דיוק גבוה ומרשים לצורך הכנת שלט מעץ לדלת, ליצירת לוגו על קופסאות מעץ, ליצירת מזכרות מקוריות לחתונה, לחריטת תמונות על מוצרים מעץ וכדומה. כמו כן, חריטה בלייזר נועדה לצרכים אמנותיים ומספקת מענה מושלם ליצירת מוצרי קידום מכירות ומזכרות לאירועים.

שירותי חריטה בלייזר על מוצרים מעץ

חריטה בלייזר על מוצרי ומשטחי עץ מחייבת ציוד מקצועי וניסיון רב. לכן, חשוב לבחור בקפידה את החברה המתמחה בשירותי חריטה על חומרי גלם שונים, לרבות עץ ומוצריו. למעשה, יש אינספור שימושים לשירותי חריטה על עץ, לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי כדי לקבל החלטה נכונה וכך תבטיחו לעצמכם תוצאה מרשימה באיכותה. השירות מיועד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, וכן לחברות קידום מכירות, לאמנים הזקוקים לפתרון מדויק ולחריטה אמנותית וייחודית בהתאם לעיצוב אישי, לחברות המתמחות באירועים משפחתיים ועסקיים ועוד.

חשוב לציין כי ניתן לחרוט בטכנולוגיית לייזר על רוב סוגי העץ הנמכרים בארץ ועל מגוון רחב של מוצרים מעץ ומלבידים. בין השימושים הנפוצים לחריטה בלייזר על עץ:

  • חריטת הקדשה על מוצרי עץ
  • חריטה על קת רובה מעץ
  • חריטה על מגשי עץ
  • חריטה על שלטים מעץ לדלת הכניסה ולדלתות פנים
  • חריטת מספרים ואותיות על עץ סנדוויץ'
  • חריטת שלטי ברכה ותפילות על עץ צפצפה
  • חריטה על כלי שחמט מעץ
  • חריטה על קופסאות אחסון ותיבות תכשיטים מעץ
  • חריטה על אולר עם ידית מעץ
  • חריטה וצריבה על מארזי יין ומארזים למתנות
  • חריטה וצריבת טקסטורות על מוצרי עץ לדקורציה ולמתנות

כאמור, יש מגוון רחב של שימושים לשירותי חריטה בלייזר על עץ, ניתן לחרוט ולצרוב גרפיקה עשירה בהתאם לצרכי ולתכנון הלקוח, או לבחור בטקסטורה מהחברה המתמחה בחריטה על חומרי גלם שונים. כדאי לדעת כי ניתן לתכנן חריטה עמוקה ומדויקת במוצרי עץ שונים או לצרוב טקסטים ודוגמאות על פני השטח של המוצר. חריטה עמוקה גורעת מחומר הגלם לכן ניתן להשיג חריטה מיוחדת בסגנון תלת מימד.

דיוק גבוה

מכשיר לחריטה בטכנולוגיית לייזר מבטיח דיוק גבוה, כל עוד המפעיל מנוסה ופועל במיומנות גבוהה. ניתן להזמין משטחי עץ ומוצריו מהחברה המציעה שירותי חריטה בטכנולוגיית לייזר או לספק את המוצרים לחברה. עם זאת, חשוב לדעת כי ישנם עצים רכים וקשים לכן תוצאת החריטה משתנה בהתאם לסוג העץ ומאפייניו, לרבות גוון העץ, צפיפות החומר, רמת הלחות או היובש של העץ, עיניים וגידים בעץ, אחוז השמנים הטבעיים בעץ ועוד.

לסיכום, חריטה על עץ מאפשרת לכם לצרוב ולחרוט מגוון עצום של דוגמאות, טקסטורות, טקסטים ומספרים על עץ ומוצריו. מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום ומספקת שירות יעיל, ייעוץ ועבודה איכותית ומדויקת תוך זמן קצר.

לקריאה נוספת בנושא של חריטה על עץ, היכנסו לכאן

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה